Káosz- Amigosz

Történnek dolgok, melyeket közölök...:D

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Szólottatok

  • Moldován Csaba: Üdv, Látom beraktad az alap gombpárt :-) Nincs kedved sajátot berakni, minden bejegyzéshez? (2010.08.12. 07:32) like or not like
  • ÉN..: Tudod, néha kell egy kis izgalom...:) (2009.11.30. 06:35) WÁÁÁÁ
  • Lakásfelújító Feri: Ugyan miért lenne jó neked Budapesten? Ot kolbászból van a kerítés talán_? Feladnád a megszokott, ... (2009.11.29. 09:19) WÁÁÁÁ
  • Lakásfelújító Feri: Ezek az épületeket valószínű nem véletlenül hanyagolják el. Nyugodj meg kedves posztíró, ezeknek m... (2009.11.29. 09:16) Kecskemét-Homokbánya
  • ÉN..: Hali! Jó lehet kicsit kevés bele, de még elfutogat :) Baján vettem volna a gépet a volt csop.társ... (2008.04.22. 06:28) Az új gépem...
  • Utolsó 20

2007.11.04. 12:14 ÉN..

mai napom...

Hát mai napomnak sincs semmi értelme. Ahhoz képest hogy ma hajnali 1 vagy fél 2 körül aludtam el kár volt felkelnem. Nem tudom, éhes se vagyok fáj a hátam, és semmihez sincs kedvem. Nyűgös vagyok és álmos, de ha aludnék, akkor este megint nem tok jót aludni, mert ugye nincs amiben kifáradjak. Nem csinálok semmit, jó takarítgatok meg mosogatgatok, de ez semmi. Ez nem fáraszt le. Már megint nem tok enni. Ez rég fordult velem elő, már nagyon rég. De most is csak egy tányér levest tudtam megenni és semmi mást, nem megy le most semmi, hányingerszerűségem van és nem tudom mitől. Tegnap 6 körül megettem egy banánt, és azt hittem itt a világ vége, pedig tegnap sem ettem sokat, mit is? : reggel egy almát, utána 2 körül salátát utána ettem pár szaloncukrot és egy banánt. Ennyi. De már a banánnál rosszul voltam, úgy hogy azt hittem itt a vég. Annyira fájt a hátam, hogy csak feküdni tudtam. De lehet attól hogy majdnem egész nap itt görnyedek a gép előtt. Mert mit is csináljak? Tul képpen? Haverokkal csak itt tok beszélni a gépen keresztül. De mit beszélek én többes számban, csak egy valakivel beszélek. Más úgy sem szól hozzám. Talán nagyon fárasztó vagyok, talán elege van mindenkinek belőlem, talán nem tudok újat mondani, nincs semmi mesélnivalóm. Mert hát igazság szerint nem is történik velem semmi. Jah igen most ahogy kinyitottam az ablakomat megkegyelmeztem egy bogárnak, mert annyira megsajnáltam, hogy nem volt szívem megölni. És kivittem a szabadba. Tudjátok olyan piros és feket pöttyös és lapos. Papucsbogárnak hívják asszem, van belőle rengeteg.
Igazság szerint azt sem tudom mit is lehetne csinálni, kint olyan esős idő van, még bringázni sem lehet, bent meg csak punnyadni lehet. Mert nincs egy konditermem se.... :(
Tegnap elkezdtem kötögetni, hogy majd kötök egy telefon-tokot, de letettem erről az ötletemről, mert csak bugyi-rózsaszínű fonalat találtam itthon. És hát elég cikis szín, még telefontartónak is. :)  Egyébként mások mit csinálnak ilyen időben? Mivel lehet foglalatoskodni, amiben ki is lehet fáradni, úgy hogy este 9 kor mint akit agyonvertek zuhanjak az ágyba?
ÁÁ Este kínomban megnéztem a Kill Bill-t hát, bár ne tettem volna. Mert iszonyat rossz volt, szerintem. Jó egy Tarantinó filmnek elmegy, meg jó volt mikor a sok véres résznél már levették a színeket, de értelmetlen volt az egész. Olyan sorozat jellegű. ÁÁÁ
Vagy csak én nem értettem? :) Bár az is előfordulhat. Este még olvastam is, rejtvényt fejtettem, de semmi nem álmosított el. Igazság szerint fel voltam fújódva, asszem és ezért nem tudtam rendesen aludni.
Álmos is vagyok és még 6 állásra kell jelentkeznem. Jah tegnap elküldtem 4 pályázatot. Érdekel benneteket mi sül ki belőle? Mert engem nem igazán, tehát a témát most be is rekesztem. Mert csak egy nagy fos ez az egész munkakeresgetősdi. Úgy is valakinek a valakije kerül be. De én mér nem vagyok a valakinek a valakije? Pedig lehetnék a valakinek a valakije, csak azok a valakik sem úgy kerültek be hogy valakinek a valakijük voltak, hanem önerőből. Fel kéne menni abba a központi szemétdombra, hogy munkát találjak, de csak csövezésre van pénzem... azt meg ilyen hidegben nem szeretnék. ÁÁÁ de szar ez a helyzetecske. Nem tom mi lészen, és mi nem lészen, de valami eccer csak lészen, ha nem is az lészen amit én szerettem volna hogy legyen, de beletörődők, mert más úgy se lészen...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kellezis.blog.hu/api/trackback/id/tr97217855

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása