Káosz- Amigosz

Történnek dolgok, melyeket közölök...:D

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Szólottatok

  • Moldován Csaba: Üdv, Látom beraktad az alap gombpárt :-) Nincs kedved sajátot berakni, minden bejegyzéshez? (2010.08.12. 07:32) like or not like
  • ÉN..: Tudod, néha kell egy kis izgalom...:) (2009.11.30. 06:35) WÁÁÁÁ
  • Lakásfelújító Feri: Ugyan miért lenne jó neked Budapesten? Ot kolbászból van a kerítés talán_? Feladnád a megszokott, ... (2009.11.29. 09:19) WÁÁÁÁ
  • Lakásfelújító Feri: Ezek az épületeket valószínű nem véletlenül hanyagolják el. Nyugodj meg kedves posztíró, ezeknek m... (2009.11.29. 09:16) Kecskemét-Homokbánya
  • ÉN..: Hali! Jó lehet kicsit kevés bele, de még elfutogat :) Baján vettem volna a gépet a volt csop.társ... (2008.04.22. 06:28) Az új gépem...
  • Utolsó 20

2009.11.01. 09:52 ÉN..

félelmek

Csütörtökön a cég jóvoltából részt vehettem egy fórumon, ahová meghívták Csernus dokit. Nem tudtam hogy ez az Ember, ennyire jó. Még nem láttam élőben és tv-ben sem annyira... Csak hallottam róla. Rá kellett jönnöm, hogy igaza van bizonyos dolgokban. Egyik ilyen mondata a következő:"Félelem csak a fejben létezik"... Ennek hatására elmentem a könyvtárba és kikölcsönöztem pár könyvét... hozzáláttam ezekhez a könyvekhez, hogy hátha ezek "hatására" rendeb tudom hozni kicsinyke elbaszott, szaros életemet... Szombat reggel felébredtem, és nem tudom mit kezdjek magammal alapon nekiláttam pár könyvnek... Olvasás után nagyon elálmosodtam és a következőket álmodtam.

Álmomban egy régi szobában voltam, amely tele volt az régi bútorokkal, amelyektől egyébként is félek.. és a babáktól... igen félek a babáktól... a szemüktől.. az üres kifejezetlen, semmitmondó szemüktől... és egyszer ezek a babák életre keltek és nem ijedtem meg... furcsa volt, de rájöttem hogy ezek a babák jófejek... (mármint életre kelt személyiségük) szóval tényleg igaz, hogy nem kell félni a félelmeinktől, mert azok nem mindig rosszak... az ember mindig fél... de valóban megéri?

Nem éri meg rettegni az újtól, amiről azt sem tudjuk, hogy jó vagy rossz, csak annyit tudunk róla hogy ismeretlen... Az ismeretlent szerintem mi is alakíthatjuk... bár ez csak egyfajta öngondolat... Most kell átköltöznöm egy másik albérletbe és bevallom, féltem... nem akartam költözni, mert megszoktam ezt a helyet, igaz nem a legkényelmesebb lakás, de hozzászoktam, és ahogy rátaláltam az új lakásra, rájöttem hogy kár volt félnem, mert az új az jobb (a jobb nem mindig jobb, inkább úgy fogalmaznék, hogy más... az én igényeimnek jobban megfelel). Szóval néha az élet hoz minket olyan helyzetbe, amit tudunk hogy már meg kellett volna tennünk, de halogattuk, mert megszoktuk és kényelmes volt.

Néha merni kell lépni, de alaposan átgondolva a helyzetet... szerintem... És élni kell a választás lehetőségeivel... és igen, felelősséget kell vállalnunk a tetteinkért, hogy ezt mi léptünk.. nem más, nem másnak a hatására, hanem magunk miatt és magunkért. A szebb és jobb életért.

húú de bölcs lettem :))) Tényleg rájöttem pár dologra, és ez jó érzés... :))

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kellezis.blog.hu/api/trackback/id/tr441490322

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása