Káosz- Amigosz

Történnek dolgok, melyeket közölök...:D

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Szólottatok

  • Moldován Csaba: Üdv, Látom beraktad az alap gombpárt :-) Nincs kedved sajátot berakni, minden bejegyzéshez? (2010.08.12. 07:32) like or not like
  • ÉN..: Tudod, néha kell egy kis izgalom...:) (2009.11.30. 06:35) WÁÁÁÁ
  • Lakásfelújító Feri: Ugyan miért lenne jó neked Budapesten? Ot kolbászból van a kerítés talán_? Feladnád a megszokott, ... (2009.11.29. 09:19) WÁÁÁÁ
  • Lakásfelújító Feri: Ezek az épületeket valószínű nem véletlenül hanyagolják el. Nyugodj meg kedves posztíró, ezeknek m... (2009.11.29. 09:16) Kecskemét-Homokbánya
  • ÉN..: Hali! Jó lehet kicsit kevés bele, de még elfutogat :) Baján vettem volna a gépet a volt csop.társ... (2008.04.22. 06:28) Az új gépem...
  • Utolsó 20

2008.05.26. 21:23 ÉN..

Debrecenben voltam, és nem hoztam pulykakast..

Ma hajnali 3 órakor ébresztő volt nálam, ugyanis 4.40-kor indult a vonatom Debrecenbe, egy kis kontroll miatt. Hát az odavezető utam elég jól sikerült... mivel Szegedről indultam így nem volt fárasztó és átszállásokkal teli az utazásom.
Odaértem és menten elájultam, annyi ember volt ott. Persze nem mindenki Tanár Úrra várt, de ülőhely egyáltalán, és állóhely is csak alig alig akadt. Tanár Úrnál is sokan voltak.. Gondolom ez köszönhető annak is hogy a médiában is jelenik meg róla hír, így többen tudnak róla és ergo többen keresik fel... Hát én is vártam vagy 4 órát mire sorra kerültem. A kontroll vizsgálatok gyorsan lezajlottak. Gyors kérdezgetés hogylétem és életem felől, ami ugyebár jól esett.. :) És egy gyors vérvizsgálat és már készen is voltam. Igen juhéé. Ennyi volt a kontroll... Kicsit szétnéztem odabent a kórházban és a klinika területén.. Aztán irány a vonat.. háááttt a hazavezető út az valami kínszenvedés volt... Áh MÁV... Hogy nem lehet jobban megoldani a vonatok összehangolását.. mert ugyanis 3*átszállással értem sajna haza, ez időben több mint 4 óra hossza.. És ez rengeteg. Rendesen el is fáradtam a mai utazgatásban... De legalább kontrollálva vagyok egy időre.. :)
Jóh éyt gyerekek....

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kellezis.blog.hu/api/trackback/id/tr11489280

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása