Káosz- Amigosz

Történnek dolgok, melyeket közölök...:D

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Szólottatok

  • Moldován Csaba: Üdv, Látom beraktad az alap gombpárt :-) Nincs kedved sajátot berakni, minden bejegyzéshez? (2010.08.12. 07:32) like or not like
  • ÉN..: Tudod, néha kell egy kis izgalom...:) (2009.11.30. 06:35) WÁÁÁÁ
  • Lakásfelújító Feri: Ugyan miért lenne jó neked Budapesten? Ot kolbászból van a kerítés talán_? Feladnád a megszokott, ... (2009.11.29. 09:19) WÁÁÁÁ
  • Lakásfelújító Feri: Ezek az épületeket valószínű nem véletlenül hanyagolják el. Nyugodj meg kedves posztíró, ezeknek m... (2009.11.29. 09:16) Kecskemét-Homokbánya
  • ÉN..: Hali! Jó lehet kicsit kevés bele, de még elfutogat :) Baján vettem volna a gépet a volt csop.társ... (2008.04.22. 06:28) Az új gépem...
  • Utolsó 20

2008.04.06. 16:58 ÉN..

összegzés az elmúlt hónapokról...

Mostanában ritkán hallhattatok rólam, de igyekezni fogok bepótolni az elmúlt időket.
Amióta dolgozok, sajna alig marad időm, meg energiám bármire is. Igyekszem lefogyni, de ez sajnos nem nagyon megy... Igyekszem angolt tanulni, de ez sem halad valami fényesen, igyekszem  hogy szórakozzak, de az sem alakul valami jól... Szóval mondhatnánk, hogy túl sokfelé koncentrálok, és ezért nem jön össze semmi. Sajnos képtelen vagyok egyfelé figyelni... De rajta vagyok az ügyön. Rátaláltam pár kedves emberre a neten keresztül, akik jó gondolkodású, vicces, kedves emberek.. :) legalábbis néha igyekeznek azok lenni... Szeretek velük beszélgetni, Ők jelentik nekem a munka utáni kikapcsolódást. Hülyéskednek, de ugyanakkor értelmes témáról is lehet velük beszélgetni... :)
Tanácsot is lehet tőlük kérni, és tényleg segíteni próbálnak mindenkinek, aki kéréssel fordul feléjük. Tudom, hogy erre nem nagyon lehet alapozni, de mégis többet jelent számomra a velük folytatott beszélgetés, mint bárkivel.. nah jó most túloztam, de amíg nincs itthon barátnőm, addig nagyon jól elvagyok velük... Na már eleget magasztaltam Őket, még a végén elfostosodnak :)
Szóval, ott tartok, hogy.... hol is tartok? Valaminek az elején de ugyanakkor a végén. :) Igen tudom, értelmetlen, de kicsúszott piciny ujjaim közül. Most elvagyok így, inkább próbálok el lenni.
Új szemüveget akarok venni magamnak, a közeljövőben, mert a régi keretem igen csak girbe, görbe :) Bejelentkeztem szemnyomás vizsgálatra, mert nem árt az óvatosság, főleg amennyit gép előtt vagyok, muszáj.
Jah és még mindig keresem az álomcipőmet, amit sehol se lelek. A neve Adidas Jogging. Egyik bolt se hallott róla, vagy amelyik igen, ott nincs a méretemben :(
Ja és lehet kapok TILOS pólót... :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kellezis.blog.hu/api/trackback/id/tr63413773

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása