Káosz- Amigosz

Történnek dolgok, melyeket közölök...:D

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Szólottatok

  • Moldován Csaba: Üdv, Látom beraktad az alap gombpárt :-) Nincs kedved sajátot berakni, minden bejegyzéshez? (2010.08.12. 07:32) like or not like
  • ÉN..: Tudod, néha kell egy kis izgalom...:) (2009.11.30. 06:35) WÁÁÁÁ
  • Lakásfelújító Feri: Ugyan miért lenne jó neked Budapesten? Ot kolbászból van a kerítés talán_? Feladnád a megszokott, ... (2009.11.29. 09:19) WÁÁÁÁ
  • Lakásfelújító Feri: Ezek az épületeket valószínű nem véletlenül hanyagolják el. Nyugodj meg kedves posztíró, ezeknek m... (2009.11.29. 09:16) Kecskemét-Homokbánya
  • ÉN..: Hali! Jó lehet kicsit kevés bele, de még elfutogat :) Baján vettem volna a gépet a volt csop.társ... (2008.04.22. 06:28) Az új gépem...
  • Utolsó 20

2008.05.05. 13:07 ÉN..

május...

Képzeljétek benne leszek a Kiskegyedben... Készült velem egy iterjú a betegségemmel kapcsolatban.Tanár Úr ajánlott be engem. :)  Szép cikk lesz, bár még nem tudom mit fognak belőle leadni. Nemrég kaptam meg a cikk egészét, hogy egyetértek-e vele, meg ilyesmik, de gondolom még szerkesztik majd.
Az interjú során jöttem rá, hogy én nagyon-nagyon szerencsés embernek mondhatom magam, mert ÉLEK...és ÉLNI jóó...
Majd szólók, hogy melyik számban fogok megjelenni.
Egyéb közlemények...:
hmmm.. hát hol is kezdjem... Van új szemüvegem!!!! juhééé nekem nagyon tetszik.. bár kicsit merészebb mint volt. Hogy egyik ismerősömet idézzem: "az előző szemüveged nagyon beleolvadt az arcodba" Hát igen. De ez az új nagyon nem :)
Mostanság nem nagyon csinálok semmit... és ez baj... Sajnos híztam... :( Ezért kicsit elkeseredtem és hát hibáztatom magam rendesen, de elkezdtem fogyókúrázni... már megint... De ez nem diéta lesz, hanem életforma. No Cukor, No Chips, No Csoki, No kaja.. :)
enni azért fogok, de kevesebbet és hát elhanyagolom az édességet, igaz nehéz szívvel, de muszáj, hogy visszaszerezzem alakomat.
Egy dolog volt jó a betegségemben, hogy vékony voltam.. életemben először :)
Jelenleg épp tanulnom kellene az IVR-t és egyéb a munkával kapcsolatos dokumentumokat, mert lesz egy hatalmas és nagyon aprólékos ellenőrzés a jánoshalmi fiókirodába. Kérek mindenkit, hogy lehetőleg senki nem jöjjön akkor panasszal, meg egyéb dolgokkal az irodába.. Félek tőle.... Én még nem vagyok kész erre... Miért nekem kell kifognom ilyeneket???? Áhh nem isértem...
Hát lenne még mit mondanom, de pillanatnyilag ennyi... Mindenkinek szép napot!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kellezis.blog.hu/api/trackback/id/tr83454787

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása