Káosz- Amigosz

Történnek dolgok, melyeket közölök...:D

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Szólottatok

  • Moldován Csaba: Üdv, Látom beraktad az alap gombpárt :-) Nincs kedved sajátot berakni, minden bejegyzéshez? (2010.08.12. 07:32) like or not like
  • ÉN..: Tudod, néha kell egy kis izgalom...:) (2009.11.30. 06:35) WÁÁÁÁ
  • Lakásfelújító Feri: Ugyan miért lenne jó neked Budapesten? Ot kolbászból van a kerítés talán_? Feladnád a megszokott, ... (2009.11.29. 09:19) WÁÁÁÁ
  • Lakásfelújító Feri: Ezek az épületeket valószínű nem véletlenül hanyagolják el. Nyugodj meg kedves posztíró, ezeknek m... (2009.11.29. 09:16) Kecskemét-Homokbánya
  • ÉN..: Hali! Jó lehet kicsit kevés bele, de még elfutogat :) Baján vettem volna a gépet a volt csop.társ... (2008.04.22. 06:28) Az új gépem...
  • Utolsó 20

2007.11.10. 08:31 ÉN..

Miért?

"...-Úgy van. Lefekszel valakivel?
-A lefekvés alatt azt érted, hogy...?
....
-Nem, Ronnie, nem fekszem le semmilyen nővel jelenleg.
-Férfival?
-És férfival sem. Vagy állattal. Vagy bármilyen tűlevelű fával.
-És miért nem, ha megkérdezhetem? Ha nem, akkor is.

- Mert a szex több szomorúságot okoz, mint amennyi gyönyört ad. Mert a férfiak és a nők mások, és valamelyikük a végén mindig csalódik. Mert nem gyakran kérnek meg, én pedig utálok kérni..."
/Hugh Laurie: A Balek/

Nagyon szeretem ezt a könyvet. Jó fej ez a Laurie. És igazságokat mond. Bár fura, hogy férfi létére ilyet.. :) De igen. Mert mi is a szerelem vagy az ahhoz hasonló érzés, nem családtagunk iránt? Egy külső ingere adott kémiai reakció, ami függőséget okoz, mint a narkó. És mindig szükségünk van erre a "narkóra", bár én már leszokóban vagyok... :)
Igen, nem hiszek semmi féle szerelemben, meg ilyen kötődéses hülyeségben. Hogy miért nem, mert már semmi sem szól az érzelmekről. Senki nem kiváncsi a másik ember érzéseire és gondolataira. Lehet hogy meghallgatjuk, de nem figyelünk rájuk. Miért nem? Mert nem érdeklik az embereket ilyen apróság. Mert még akik párkapcsolatban is élnek, azok sem figyelnek eléggé egymásra, hiszen be vannak lővve. Nem azt látják ami a valóság, hanem azt amit látni akarnak. Én már nem vagyok és nem is leszek többet "narkós". De mi is a valóság? Egyáltalán ez az életünk a valóság? Vagy csak álom? Vagy csak illúzió?
Nálam az 1ső és a 2-ik mondat érvényesül az idézetből.
Hát igen. Tudom korán van még ilyen hülyeséghez, de hát nem sokat tudtam aludni az éjjel. És reggel jött a mamám, aki nem épp a csöndességéről hires. Így akaratlanul is felkeltem és akkor olvastam és pontosan most születtek ezek a gondolataim. Épp a reggelim és a teám elfogyasztása közben. Még mindig pizsiben vok. És itt ülök a gépem előtt mint mindig és épp a Spongya-Bob kockanadrág megy, amit nagyon szeretek és jól esik még pizsamában az ágyból nézni, és épp ezért vissza is bújok még, hiszen poci elintézve, jóllakott, megtelt és most emésztgetek. Mindent, az életet, az életemet... :D
Húú milyen nagy gondolatok. Lehet ebből is egy disszertációt kellene írnom.. :)
Kiadom majd a blogomat egy könyvben...hehe

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kellezis.blog.hu/api/trackback/id/tr6224154

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása