Káosz- Amigosz

Történnek dolgok, melyeket közölök...:D

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Szólottatok

  • Moldován Csaba: Üdv, Látom beraktad az alap gombpárt :-) Nincs kedved sajátot berakni, minden bejegyzéshez? (2010.08.12. 07:32) like or not like
  • ÉN..: Tudod, néha kell egy kis izgalom...:) (2009.11.30. 06:35) WÁÁÁÁ
  • Lakásfelújító Feri: Ugyan miért lenne jó neked Budapesten? Ot kolbászból van a kerítés talán_? Feladnád a megszokott, ... (2009.11.29. 09:19) WÁÁÁÁ
  • Lakásfelújító Feri: Ezek az épületeket valószínű nem véletlenül hanyagolják el. Nyugodj meg kedves posztíró, ezeknek m... (2009.11.29. 09:16) Kecskemét-Homokbánya
  • ÉN..: Hali! Jó lehet kicsit kevés bele, de még elfutogat :) Baján vettem volna a gépet a volt csop.társ... (2008.04.22. 06:28) Az új gépem...
  • Utolsó 20

2008.04.21. 15:21 ÉN..

zavarodotság és egyéb dolgok..

Most kicsit össze vagyok zavarodva. Túl sok mindenre kell odafigyelnem, és túl sok minden történik velem. Kezdetben az hogy 90%-ban biztosan új városba kerülök, azaz nem a város új, hanem régi, de nekem lesz új, mivel ott még eddig nem nagyon laktam.
A munkakörülmények is megváltoznak és tulajdonképpen félek ettől, nem akarom ezeket a változásokat. Mostmár kezdtem megszokni jelenlegi helyemet, feladataimat, épp belerázkódtam, mire megint felborul minden. A legroszabb az egészben, hogy minden tervem borul. Nem vehetem meg az álmaim gépét, helyette be kell érjem egy "ócskább" laptoppal... aztán kell keresnem albérletet, amitől megintcsak írtózom, mert nem lehet jó albérletet találni, vagy ha mégis az nagyon drága és a fizetésem meg nem emelkedik, szóval érdekes.
Most jelenleg, keresgélek és figyelek, és próbálom beosztani a fizetésemet és próbálok spórolni, hogy maradjon is a későbbi időkre. Nehéz lesz, de meg kell próbálni, mert másként nincs előrelépés csak vissza...

Offolok most: Hétvége..
Tegnap volt a Critical Mass Baján is... :) Mely rendezvényen én is részt vettem. Kicsit féltem a tekerés közben, mert mint később kiderült, nem sok hiányzott ahhoz, hogy kiessen az első kerekem... :) Jó nem néztem át rendesen a bringámat, de szerencsésen megúsztam...
Jó dolog volt együtt tekerni közel 299 emberrel. :) Unokahúgomat is elvittem erre a rendezvényre és Ő is beleszerelmesedett :) Jövőre is akar menni :)
De tényleg jódolognak tartom ezt a megmozdulást. Reggel az Indexen megnéztem a Főváros által rendezett CM-et és nagyon tetszett :) Volt ott egy igazán jó cikk a felvonulással kapcsolatban, ajánlom mindenkinek:ITT
Egy kis idézet belőle: "Nem tudunk ugyanis jelenleg olyan hazai megmozdulásról, ahol, ha egy focicsapatnyi állampolgárnál több jön össze, akkor semmi felkavaró, megbotránkoztató vagy riasztó nem történik."

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kellezis.blog.hu/api/trackback/id/tr92435514

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása