Káosz- Amigosz

Történnek dolgok, melyeket közölök...:D

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Szólottatok

  • Moldován Csaba: Üdv, Látom beraktad az alap gombpárt :-) Nincs kedved sajátot berakni, minden bejegyzéshez? (2010.08.12. 07:32) like or not like
  • ÉN..: Tudod, néha kell egy kis izgalom...:) (2009.11.30. 06:35) WÁÁÁÁ
  • Lakásfelújító Feri: Ugyan miért lenne jó neked Budapesten? Ot kolbászból van a kerítés talán_? Feladnád a megszokott, ... (2009.11.29. 09:19) WÁÁÁÁ
  • Lakásfelújító Feri: Ezek az épületeket valószínű nem véletlenül hanyagolják el. Nyugodj meg kedves posztíró, ezeknek m... (2009.11.29. 09:16) Kecskemét-Homokbánya
  • ÉN..: Hali! Jó lehet kicsit kevés bele, de még elfutogat :) Baján vettem volna a gépet a volt csop.társ... (2008.04.22. 06:28) Az új gépem...
  • Utolsó 20

2007.10.27. 15:20 ÉN..

Gyors étkezés

A minap épp néztem a reklámokat, mert más dolgom nem nagyon akadt és észrevettem, hogy arra ösztönzik az embereket, hogy ne figyeljenek oda annyira étkezési szokásaikra. A szuper mami, reggel mindenkit ellát, rendes kajával, ruhával, de magára nem ad és ezért csak valami falat műanyagot eszik. Hát ez az. Ez ami nem jó, mert egy ilyen kis kajával, nem hiszem hogy jóllakom, legalább 3 kell ahhoz hogy teltséget érezzek, ami egyben kb. annyi kalóriát tartalmaz, mint 1 napi étkezés. És ez nem jóó. Miért azt kell reklámozni, hogy rohanás van? Miért nem azt hogy tessék nyugodt körülmények között megreggelizni, megebédelni és megvacsorázni. Ez nem jóó, hogy csak valami műanyagot megeszek, mert nincs jobb. Időt kell hagyni és fordítani az étkezésre. Ha nem jut idő rá, akkor ne egy műzliszeletet válasszunk, hanem inkább ehetőt. Rozsos kiflit meg kefirt, ha valaki nem szereti akkor joghurtot, vagy bármi mást, ami tápláló. Én is mikor suliból rohantam a buszra és már nagyon éhes voltam, bevágtam egy jóreggeltet, de nem igazán vette el az éhségemet. És ott maradt az éhség érzetem, ami nem csillapodott, és mire hazaértem újra farkas éhség fogott el. És ekkor jöttem rá, hogy inkább menzára befizetek, de nem mérgezem és hizlalom magam tovább. Nemet kell mondani ezekre a műanyag szarokra. Lehetséges, mert csak annak nincs ideje az evésre, aki nem akar időt szakítani rá. Lehet drágább is, de lehet nem. Szóval csak 1 kicsit kell odafigyelnünk magunkra, hogy elkerüljük az elkerülhetőt. Itt a betegségekre célzok. Vannak betegségek, melyek nem kerülhetők el, de esélyt sem kell rá adni. Volt idő, mikor én se figyeltem magamra. Azt hittem hogy jó lesz ha lefogyok úgy, ha nem eszek. És rá kellett jönnöm, hogy nem jó, nem egy megfoghatatlan ideált kell követni amit a média próbál belénk erőltetni, hanem egy számunkra elfogadható életet, amely nem jelenti azt, hogy csont-bőrnek kell lennünk, és azt sem, hogy nem kell odafigyelnünk magunkra.
Mióta rendbejöttem, igyekszem a lehető legjobban odafigyelni az étkezésemre, igyekszem sok zöldséget és gyümölcsöt enni, hogy legyen elég vitamin legyen bennem. És jobban érzem magam. Már nem azért diétázok, hogy jobban nézzek ki, hanem hogy egészséges maradjak, és a diéta nem azt jelenti hogy koplalok, hanem hogy másként étkezem. Mikor csokit eszek, másnap igyekszem csak zöldségeket és húst enni, vagy gyümölcsöt. A harmóniára kell törekedni, azt hiszem.
Hát nekem ez a véleményem. :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kellezis.blog.hu/api/trackback/id/tr31209833

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása