Káosz- Amigosz

Történnek dolgok, melyeket közölök...:D

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Szólottatok

  • Moldován Csaba: Üdv, Látom beraktad az alap gombpárt :-) Nincs kedved sajátot berakni, minden bejegyzéshez? (2010.08.12. 07:32) like or not like
  • ÉN..: Tudod, néha kell egy kis izgalom...:) (2009.11.30. 06:35) WÁÁÁÁ
  • Lakásfelújító Feri: Ugyan miért lenne jó neked Budapesten? Ot kolbászból van a kerítés talán_? Feladnád a megszokott, ... (2009.11.29. 09:19) WÁÁÁÁ
  • Lakásfelújító Feri: Ezek az épületeket valószínű nem véletlenül hanyagolják el. Nyugodj meg kedves posztíró, ezeknek m... (2009.11.29. 09:16) Kecskemét-Homokbánya
  • ÉN..: Hali! Jó lehet kicsit kevés bele, de még elfutogat :) Baján vettem volna a gépet a volt csop.társ... (2008.04.22. 06:28) Az új gépem...
  • Utolsó 20

2007.10.03. 22:43 ÉN..

ma....

Hát mai napon érdekesen telt. Sikerült jótékonykodnom is. A vonat indulására várva, egy idős néni támadt le, hogy hát lennék- e olyan jó, hogy segítenék-e cipelni csomagjait. Hát persze, szívesen segítettem. Ekkor még nem tudtam, hogy betekintést kapok családi dolgokról is. És hát igen. Kicsit azért megértem, hiszen pár év alatt sikerült megtapasztalnom, hogy idős emberek nagyon szeretnek a gondjaikról, bajaikról beszélni idegennel. De alapvetően azt vallom, hogy minden idős embernek segíteni kell, vagy nem idős, hanem aki segítségre szorul. Igaz ezt sokan néha félreértik. Mármint egy régi példám is van erre, hogy még kórházi éveim elején, mindenki kiült megnézni a Barátközt szappanoperát, akkoriban ez még újdonságnak számított és nővérek, dokik ott ültek a folyosón, mert csak ott volt tv. És hát volt egy igen magas rezidens asszem és én nem voltam nagyon kíváncsi erre a sorozatra és átadtam neki a székemet, mert egyébként guggolt. És annyira megörült ennek, hogy a következő napokban rajongóm lett. És emlékszem utána elhívott sétálni is, és mikor a váróban ültem rám nézett, és majdnem lefejelt egy ajtót. :):):)))))))) Hát ezen nagyon nevettem. De olyan kis szerencsétlen volt. Szóval félre értelmezte udvariasságomat... Pedig én csak rendes akartam lenni...:):):)))))))

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kellezis.blog.hu/api/trackback/id/tr34185214

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása