Káosz- Amigosz

Történnek dolgok, melyeket közölök...:D

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Szólottatok

  • Moldován Csaba: Üdv, Látom beraktad az alap gombpárt :-) Nincs kedved sajátot berakni, minden bejegyzéshez? (2010.08.12. 07:32) like or not like
  • ÉN..: Tudod, néha kell egy kis izgalom...:) (2009.11.30. 06:35) WÁÁÁÁ
  • Lakásfelújító Feri: Ugyan miért lenne jó neked Budapesten? Ot kolbászból van a kerítés talán_? Feladnád a megszokott, ... (2009.11.29. 09:19) WÁÁÁÁ
  • Lakásfelújító Feri: Ezek az épületeket valószínű nem véletlenül hanyagolják el. Nyugodj meg kedves posztíró, ezeknek m... (2009.11.29. 09:16) Kecskemét-Homokbánya
  • ÉN..: Hali! Jó lehet kicsit kevés bele, de még elfutogat :) Baján vettem volna a gépet a volt csop.társ... (2008.04.22. 06:28) Az új gépem...
  • Utolsó 20

2008.01.20. 12:20 ÉN..

döglődhetnék...

Annyira döglődhetnékem van, hogy az már nem is kifejezhető szavakkal, csak tettekkel.. :) Nagyon elfáradtam a héten. DE büszke is vagyok magamra, nem csak a munka miatt, hanem hogy leszoktam a csokiról!! Vagyis lelkileg nagyon úgy állok, hogy nincs szükségem "szeretet" pótlóra!! Tegnap ellenálltam a csokinak. Este gondoltam hogy megeszek egy szaloncukrot, mert annyira fáradt voltam már és mikor kibontottam és  majdnem a számhoz vettem, meggondoltam magam, hogy mit is akarok. És tudom hogy nem akarom magam agyonzabálni és nem akarok tök kövér lenni és letettem.. Még mindig itt van az asztalomon és egyáltalán nem foglalkoztat. Nincs értelme megennem, mert jól vagyok csak fáradt. A munkába vetem magam. Most épp karrierem építésbe kezdtem... :):):)
Szóval valahogy így állok, és büszke vagyok. Azt hiszem ..:) Vannak dolgok amik még hiányoznak életemből, de szerencsére ezek kezdenek elhalványulni és semmisé foszlani...
Nem erőltetek semmit, majd jön ha itt lesz az ideje... És most jó ez így. :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kellezis.blog.hu/api/trackback/id/tr22304304

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása