Káosz- Amigosz

Történnek dolgok, melyeket közölök...:D

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Szólottatok

  • Moldován Csaba: Üdv, Látom beraktad az alap gombpárt :-) Nincs kedved sajátot berakni, minden bejegyzéshez? (2010.08.12. 07:32) like or not like
  • ÉN..: Tudod, néha kell egy kis izgalom...:) (2009.11.30. 06:35) WÁÁÁÁ
  • Lakásfelújító Feri: Ugyan miért lenne jó neked Budapesten? Ot kolbászból van a kerítés talán_? Feladnád a megszokott, ... (2009.11.29. 09:19) WÁÁÁÁ
  • Lakásfelújító Feri: Ezek az épületeket valószínű nem véletlenül hanyagolják el. Nyugodj meg kedves posztíró, ezeknek m... (2009.11.29. 09:16) Kecskemét-Homokbánya
  • ÉN..: Hali! Jó lehet kicsit kevés bele, de még elfutogat :) Baján vettem volna a gépet a volt csop.társ... (2008.04.22. 06:28) Az új gépem...
  • Utolsó 20

2007.11.11. 09:58 ÉN..

már reggel... megint..

Azta éjjel értem, haza, mert a mamámnál voltam a nagynénémmel, aki nincs túl jól, és így én vigyáztam rá. Hajnalban értem haza, mert alig egy köpésnyire lakik tőlünk. Este sokat gondolkodtam. Márpedig olyan világmegváltó gondolatokon, hogy globális felmelegedés elleni védelem=> az annyit jelentene, hogy nem szabad a Föld nevű bolygónkat tovább pusztítani. Mintha parazitái lennénk a Földnek. Mint az alma, melyet belső féreg pusztít. Köbö ilyen az emberiség a Földdel, jó ez durva hasonlat, de tényleg. Mindenféle hülyeséget kitalálunk, csak hogy pölö szebbek maradjunk, de eközben rengeteg szemetet hagyunk, melyek a Föld további pusztulásához vezetnek. Én félek, hogy el fog pusztulni ez a bolygó, az emberi önzés és kényelem miatt. És ilyenkor elgondolkoztam azon, hogy tényleg csak egy életem van? Mindenkinek valóban egy élete van? De miért? Miért érzem, azt hogy nem lehet csak ennyi. Hogy a tudatunk ha akarnánk hatalmasabb lenne. De csak akkor ha akarnánk. Vagy halálunk után úgy járunk mint a bogár? Hogy ennyi kész? Ennyi volt csak? És nincs tovább?
Jó tudom ez hülyeség, ez olyan Mátrixos felfogás, de tényleg sokat gondolkoztam régen ilyeneket, és most is hogy nincs mit csinálni...Lehet újra rajzolnom kellene. Nem tudom. Ezért szeretek tanulni, mert akkor nincs idő ilyen hülyeségeken gondolkozni.
Meg hát a magány sok mindenen elgondolkoztatja az embert. Húú nem tudom mi legyen. Jah tegnap találtam egy jó kis angol leckés oldalt, ahol teszteket tölthetek ki és ingyé nyomják az eredményt ki. És még nyelvtan is van. És volt üzleti angolos leckék is. Hogy hogyan kell lefoglalni egy hotelszobát meg ilyenek.
Hasznos volt. Na jó elárulom az oldal nevét..., de csak azért mert annyira könyörögnétek itt nekem és nem akarom hogy sírjatok emiatt...:)
Angol, Német, Francia nyelvleckékAngol, Német, Francia nyelvleckék

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kellezis.blog.hu/api/trackback/id/tr91225049

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása