Káosz- Amigosz

Történnek dolgok, melyeket közölök...:D

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Szólottatok

  • Moldován Csaba: Üdv, Látom beraktad az alap gombpárt :-) Nincs kedved sajátot berakni, minden bejegyzéshez? (2010.08.12. 07:32) like or not like
  • ÉN..: Tudod, néha kell egy kis izgalom...:) (2009.11.30. 06:35) WÁÁÁÁ
  • Lakásfelújító Feri: Ugyan miért lenne jó neked Budapesten? Ot kolbászból van a kerítés talán_? Feladnád a megszokott, ... (2009.11.29. 09:19) WÁÁÁÁ
  • Lakásfelújító Feri: Ezek az épületeket valószínű nem véletlenül hanyagolják el. Nyugodj meg kedves posztíró, ezeknek m... (2009.11.29. 09:16) Kecskemét-Homokbánya
  • ÉN..: Hali! Jó lehet kicsit kevés bele, de még elfutogat :) Baján vettem volna a gépet a volt csop.társ... (2008.04.22. 06:28) Az új gépem...
  • Utolsó 20

2007.11.05. 21:01 ÉN..

állásajánlat...

A mai napon kaptam egy állásajánlatot, ami nem volt túl kedvező a számomra, de akkor is nagyon örültem neki.. :) Egy kis happym is volt a mai napra. Az volt a bibi benne, hogy vállalkozóit kellett volna kiváltanom, és hát az nagyon sok pénzt elvesz. De akkor is jól esett.
Ma még kötögettem is. Próbálok egy telefon-tokot kötni, de nem nagyon akar összejönni, mert vagy túl nagyra, vagy túl kicsire sikerül, vagy ormótlan vagy mindig van valami hibája. Nem akar tökéletes lenni.
Ma eszembe jutott egyik ismerősöm, akivel valahogy most ismerjük 1 éve egymást. ÉS elgondolkodtam hogy szinte ez az egész évem csak róla szól. Nem is gondoltam volna, hogy ez lesz belőle. De ő is már párkapcsolatban él, mint majdnem minden egyes ismerősöm. És mindenki aki párkapcsolatban él, nagyon megváltozik, már soha nem lesz az akit előtte ismertem. És hiányzik néha, nagyon jókat beszélgettem vele, jól esett és hiányzik, de nagyon elrontottuk valahol, nem tom hol, de azt tudom hogy nagyon...
Nem tom szerintem ez már ennyi. Nehéz lezárnom magamban, nem tom miért, de igyekszem. És úgy érzem jó irányba haladok. Miért ilyen nehéz tőle megszabadulni?? Csak egy ember, aki nem sokat számít már, nem szabad hogy számíthasson. Nagyon ügyesen múltkor is leráztam. Igaz már azzal fenyegetőztem hogy bőgni fogok. De bejött. Azóta megkértem kezdjük tiszta lappal és ne zaklasson egyéb kérésekkel, csak mint haver vagy ismerős.
Igyekszem ilyen kategóriába kerülni vele. Ez jóó így, mert így szépen lassan lezáródik minden. Szerintem, ez eddig működött mindenkinél, szerintem nála is fog.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kellezis.blog.hu/api/trackback/id/tr45219623

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása