Káosz- Amigosz

Történnek dolgok, melyeket közölök...:D

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Szólottatok

  • Moldován Csaba: Üdv, Látom beraktad az alap gombpárt :-) Nincs kedved sajátot berakni, minden bejegyzéshez? (2010.08.12. 07:32) like or not like
  • ÉN..: Tudod, néha kell egy kis izgalom...:) (2009.11.30. 06:35) WÁÁÁÁ
  • Lakásfelújító Feri: Ugyan miért lenne jó neked Budapesten? Ot kolbászból van a kerítés talán_? Feladnád a megszokott, ... (2009.11.29. 09:19) WÁÁÁÁ
  • Lakásfelújító Feri: Ezek az épületeket valószínű nem véletlenül hanyagolják el. Nyugodj meg kedves posztíró, ezeknek m... (2009.11.29. 09:16) Kecskemét-Homokbánya
  • ÉN..: Hali! Jó lehet kicsit kevés bele, de még elfutogat :) Baján vettem volna a gépet a volt csop.társ... (2008.04.22. 06:28) Az új gépem...
  • Utolsó 20

2007.11.02. 22:49 ÉN..

a hitvány munkakeresés....

Na igen, itthon maradtam... :( Jó most lehet rajtam nagyokat nevetni, de ez van. Nincs lóvém arra, hogy most megengedhessem magamnak a szórakozást. Ehelyett itthon ülök és az állásokat fürkészem. Már találtam is 10-et amiből köbö 0 fog sikerülni. Ezt tom, de akkor is megpróbálom, mert muszáj, (az aszály) mert legalább a lelkemet megnyugtatom ha mást nem is. :( A pénztárcám attól még bőg....
Szóval ez a fránya munkakeresés. Először is alig akad olyan munka, ahol nem 20 nyelv felsőfokú ismerete a követelmény. Még magyarul is épp hogy tok, nem hogy még más nyelven folyékonyan. Ezek el vannak tájolva de rendesen, ezt hogy képzelik??  Nah mindegy, szóval találtam párat ahol ezt nem kérik. Igen, elkezdtem írni a frankó kis motivációs levelemet. Ez okéé, de a levél végén kurvára elakadok. Ez, az a rész amikor miért is pont ezt a munkát választottam... Ugye a motivációs levél őszinte kell, hogy legyen. Na már most nálam ez az őszinteség úgy nézne ki, hogy: Vegyetek má fel a jó életbe bele, most mit kell itt szarakodni mindenféle fordulóval, ide a munkát és utána leszek rabszolga, de fizessetek is ám rendesen. Me különben miből megyek bulizni és miből élek? De jelentsetek is be, me feldühítetek ha nem. Adjatok munkát azt csá, nem robbantgatok fel senkit. Nah ugye hogy így má más, és enyém a meló, mi? Nem a valakinek a valakijét kell ám oda berakni, hanem engem, aki dógozok mint egy állat, meg se állok. Ebédidő se kell. Csak adjátok a lóvét!! :)
Nah nem... De tényleg hogy kell, ezt szépen megfogalmazni???? Hogy kelllllll??????? Elegem van!! Ez az egész csak formalitás, úgyse ez számít!! :(
Lécci valaki adjon má melóóóttt!!!!! Nekem munka kell és fizetés!!!!!!!! :( Jah és számítógép is legyen, me különben nem kell!!!!! :):)
Nah de ez komoly!!! Légyszi ha tudtok valami jó munkát írjatok!!!!!!!!!!!!! MUNKAÜGYBEN ÍRJATOK, HA TUDTOK!!!! ÉS TANÁCSOT IS SZÍVESEN FOGADOK!!!!! :):)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kellezis.blog.hu/api/trackback/id/tr77216589

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása