Káosz- Amigosz

Történnek dolgok, melyeket közölök...:D

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Szólottatok

  • Moldován Csaba: Üdv, Látom beraktad az alap gombpárt :-) Nincs kedved sajátot berakni, minden bejegyzéshez? (2010.08.12. 07:32) like or not like
  • ÉN..: Tudod, néha kell egy kis izgalom...:) (2009.11.30. 06:35) WÁÁÁÁ
  • Lakásfelújító Feri: Ugyan miért lenne jó neked Budapesten? Ot kolbászból van a kerítés talán_? Feladnád a megszokott, ... (2009.11.29. 09:19) WÁÁÁÁ
  • Lakásfelújító Feri: Ezek az épületeket valószínű nem véletlenül hanyagolják el. Nyugodj meg kedves posztíró, ezeknek m... (2009.11.29. 09:16) Kecskemét-Homokbánya
  • ÉN..: Hali! Jó lehet kicsit kevés bele, de még elfutogat :) Baján vettem volna a gépet a volt csop.társ... (2008.04.22. 06:28) Az új gépem...
  • Utolsó 20

2007.10.10. 18:52 ÉN..

Lelkiismeretes orvos...aki a betegeiért él..

Igen! az én orvosom, akinél jobb nincs itt M.o-on. Becsületes, és a betegeiért mindenre képes. És szemmel követi minden betegének állapotát, javulását és életét. Aki minden egyes betegét ismeri és tudja, hogy kinek mi a baja és neki ehhez nem kell papír. És okos, és mindent tud. És kedves, és emberi.
Tulajdonképpen szerintem az orvosok mintaképe lehetne. Most azért dicsrem, mert igaz én már "rendbejöttem", de még mindig figyelemmel kíséri állapotomat. Betegségem után, megnőtt a vasam. Én ezzel nem foglalkoztam, de ő igen. Ez csak egy érték, gondoltam, majd csökken. És most kaptam egy értesítést, hogy valószínű megpróbálja egy új kezeléssel (ami már külföldön bevált) eltávolítani ezt a felgyülemlett vasat, mert hosszú távon károsítja a szervezetet. Hát ezt sem tudtam eddig. De más orvos, képes ennyit törődni a betegivel? Hogy név szerint tudja kinek mi baja van, és nem 5 betege van, hanem 5000 szerintem. Hát nem csodálatra méltó? És úgy hallottam ez a kezelés több mint 3 millió huf az OEP-nek. Igaz ez a kezelés még nem biztos, csak felmerült az eshetősége. Majd valamikor.
Mikor értesít egy orvos a betegét, hogy: Csókolom, új gyógyszerünk van jöjjön már be. A környékbeli orvosok tesznek erre. Sőt másra is...
Miért nincs olyan díj, hogy az év legjobb és leglekiismeretesebb orvosa díj??? Én ezt Pfliegler György med.habil. Doktor Úrnak adnám, minden évben. Hálás vagyok Istennek, hogy egy ilyen jószívű és kedves valamint lelkiismeretes orvossal találkozhattam és ő kezelt. Legyen ilyen sok orvos kicsi hazánkban és fizessék meg őket jól. Mert ez érték és egészség. Kérem szépen az államot ,hogy becsüljék meg az ilyen orvosokat és tiszteljék munkásságukat.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kellezis.blog.hu/api/trackback/id/tr83192597

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása